Μία πρωτότυπη καμπάνια, που μετρά κάποια
χρόνια στο εξωτερικό, για την ευαισθητοποίηση του αντρικού πληθυσμού
αναφορικά κυρίως με τον καρκίνο του προστάτη, έγινε και fashion trend! Η
καμπάνια ‘Μοέμβριος’ (Movember), ονομάστηκε από τον συνδυασμό των λέξεων Moustache + November,
επειδή το concept “προστάζει” όλο τον Νοέμβριο οι άντρες να αφήνουν
μουστάκι για να δείξουν την ευαισθητοποίησή τους για το θέμα. Όπως όταν
φοράμε το ροζ κορδελάκι (pink ribbon campaign) για τον καρκίνο του
μαστού.
Κατά τη
διάρκεια του μηνός Μοεμβρίου κάθε έτους, (Movember) ζητά από τους άνδρες
σε όλο τον κόσμο για να αφήσουν μουστάκι με στόχο την αύξηση της
ζωτικής σημασίας πόρων και την ευαισθητοποίηση για θέματα υγείας των
ανδρών. Το μουστάκι του Movember έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του στην Αυστραλία το 2003 και από εκείνη τη στιγμή η λέξη Movember και τα μηνύματα για την
υγεία των ανδρών έχουν εξαπλωθεί σε ολόκληρη τη γη. Το κίνημα Movember διοργανώνει επίσημες καμπάνιες στην
Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, τις ΗΠΑ,
τον Καναδά, τη Νότια Αφρική, η Φινλανδία, η Ολλανδία, η Δανία, η
Νορβηγία, το Βέλγιο, την Τσεχική Δημοκρατία, την Ισπανία, το Χονγκ
Κονγκ, τη Σιγκαπούρη, τη Γαλλία, τη Γερμανία, Σουηδία, την Ελβετία και
την Αυστρία. Επιπλέον, το κίνημα Movember υποστηρίζεται από τους αδελφούς Mo Mo και
Sistas, οι οποίοι έχουν παίζουν μέχρι και σήμερα πολύ σημαντικό ρόλο στην οργάνωση.
Οι αδερφοί Μο, βοηθούν να αλλάξει το πρόσωπο της υγείας των ανδρών διαδίδωντας την ιδέα του Movember για τριάντα ημέρες κάθε Νοέμβριο μέσα από πράξεις και διαλέξεις που ευαισθητοποιούν με σκοπό την προώθηση του Movember σε ιδιωτικές και δημόσιες συζητήσεις γύρω από θέματα που αγνοούν οι άνδρες για την υγεία τους. Όλοι μαζί, μπορούμε να αλλάξουμε πραγματικά το πρόσωπο της ανδρικής υγείας!
Φυσικά, η πρωτοτυπία του Movember δεν άργησε να αγγίξει και τη μόδα και μάλιστα την γυναικεία!
Περισσότερες πληροφορίες: www.movember.com